header
מבצע אתר אינטרנט
בניית אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט נחשב כיום לפעולה שיווקית עסקית לכל דבר;
במרוצת השנים האחרונות הולך וגדל השימוש באינטרנט. יותר ויותר בתי אב הינם בעלים של מחשב אחד לפחות המחובר לאינטרנט – וגם אם לא, בני הבית נתקלים בחיבור לרשת במקום עבודתם או במקום לימודיהם. הרבה מאוד שירותים מבוססים היום על הרשת ולכן המשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים" מיטיב לתאר את כלי המדיה הזה.
 
כל גוף ציבורי שמכבד את עצמו הינו בעל אתר אינטרנט והדבר כולל גם משרדי ממשלה, גופים ממלכתיים ואזרחיים כאחד. גם גורמי ביון, האמורים לשמור על סודיות יתירה, כמו המוסד והשב"כ, שומרים על תחזוקה שוטפת של אתר אינטרנט.
מסיבות אלה עברו הרבה בסיסי נתונים שהיו עד לא מזמן בפורמט מודפס לפרסם ולשווק בצורה אינטרנטית. לדוגמא: דפי זהב, מודיעין 144 וכיו"ב.
עם כניסתה של ענקית החיפוש Google לתמונה, היא קנתה לה אחיזה איתנה בעולם האינטרנט וכיום הרבה מאוד אתרים מוציאים הון ומשאבים בכדי להופיע במקומות הראשונים בחיפוש.
הדבר גרם לעליית קרנם של משרדים רבים לקידום אתרים הגוזרים קופון נאה בעד שירותיהם המבוקשים; כיום כל בעל עסק מעוניין להופיע בעמוד הראשון בגוגל.
 
אם כן, מה יעשה בעל עסק אשר אינו מוכן להוציא הון תועפות על קידום אתרים ובכל זאת מעוניין להגיע למקום ריאלי בגוגל?
האפשרות המוצעת היא אתר אינטרנט; מדובר באתר בהשקעה נמוכה יחסית, הכולל מערכת עם ממשק נוח וידידותי למשתמש. המערכת משרתת שתי מטרות:
בניית אתר אינטרנט: בעל העסק מקבל אפשרות ליצור באופן קל ונהיר אתר משלו המהווה את יחסי הציבור של העסק. באתר יוכל לכלול תמונות, מאמרים, מידע על העסק וכל זה בעיצוב שהוא יבחר.
קידום העסק: מערכת הניהול בנויה ומתוכנתת בצורה כזאת שעיצוב ובנייה נכונה של האתר ע"י בעל העסק או מי מטעמו – תוביל לקידום אוטומטי בגוגל; כך בעצם תפסנו שתי ציפורים במכה אחת, בלי להתרושש.

אפשרות נוספת לבעלי אתר קיים, היא לקדם את האתר הקיים באמצעות מערכת הניהול: הוספה של מאמרים, קישורים לאתר הקיים וכן אינפורמציה שיווקית באתר החדש תוביל לקידום של האתר הראשי של בעל העסק ולקידום העסק עצמו.

מערכת הניהול היוצרת אתר לקידום אתרים היא פיתרון בעלות נמוכה המייצרת הרבה יחסי ציבור.
כך בעל אתר קיים מרוויח אתר נוסף של העסק ונהנה מקידום האתר והעסק יחדיו.
בניית אתר אינטרנט נחשבת כיום פעולה שיווקית ממדרגה ראשונה, עקב החשיפה הרבה לה זוכה עולם האינטרנט.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר